Kenapa Masih Ramai Orang Suka Kutuk Shaklee ?


Dulu saya pun takut nak beli Shaklee. Tapi semuanya berubah bila dah jadi ahli dan selalu menerima maklumat yang tepat berkenaan dengan produk Shaklee. Orang takut sebab tak pernah cuba. Bila dah cuba jatuh cinta macam saya.

Produk shaklee banyak. Jadi saya hanya amalkan apa yang saya suka. Mula cuba set kurus bajet iaitu Lecithin dan Alfalfa. Alhamdulillah masalah badan yang bambam selesai. Lepas tu bila dah bersalin susu badan merudum cuba Set MilkBooster. Alfalfa dan ESP. Hasilnya memang terbaik.

Beli secara online je dengan Shaklee Independent Distributor. Masa tu tak tahu sangat pasal nak jadi ahli. Hanya beli jela dengan SID yang jual online. Bila Nadzaim offer jadi ahli terus grab. Tapi masa tu tak gaji lagi. Jadi kena tunggu gaji. Haha

Bila dah jadi ahli tak sangka pulak boleh dapat income ribu riban hasil daripada meniaga produk shaklee.

Sekarang saya dah merasa banyak sangat benefit dari produk ni. Bila dapat bonus saya buat beli stok vitamin saya. Saya paling suka Set Cantik iaitu ESP, Vitamin C, Vitamin E. Ini adalah produk shaklee yang paling laris untuk saya.

Bila saya konsisten makan Set cantik ni kulit saya bertambah cantik dan parut-parut lama yang degil tu makin pudar dan menghilang.

Untuk anak-anak saya bekalkan Omega dan Mealshakes. Mereka ni selalu kena demam dan batuk. Abang Aus pun suka sangat minum Mealshakes. Kalau habis cepat-cepat bagitahu Mealshakes dia dah habis. 

Jadi untuk orang yang tak suka shaklee tu apa kata cuba dulu baru tau. Mana tau terjatuh cinta macam saya. 


Safeni Feni
SMS | Telegram | Whatsapp: 01115672780
Email: feni8683@gmail.com





No comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.