July 5, 2017

BAKAR LEMAK DEGIL KETIKA MENYAMBUT HARI RAYA

Macam mana sambutan hari raya tahun ni ? Meriah ke tak ? Yang pastinya makanan memang meriah betul kan.

Makan kena jaga juga walaupun makanan sedap-sedap. Memang rasa rugi tak cuba semua hidangan. Nak-nak pulak kena dengan tekak. Bertambah-tambahlah jawabnya. Untuk mengelakkan masalah dikemudian hari takut badan naik kalah badak sumbu, spare lah siap-siap apa yang patut.

Ini adalah 3 benda penting yang mak jemah sediakan untuk balik kampung. Herb-lax, lecithin dan alfalfa. ketiga-tiga produk ni memang kena ada tambah-tambah lagi musim makan-makan ni.

Dengan adanya benda boleh membantu proses membuang. Perut tak terkejut sangat. Sebulan berpuasa perut kempis sihat je. Bila tiba je raya. Semua hentam, mau tak terkejut beruk perut.

Kesemua produk ini membantu melancarkan proses membuang dengan bahagia. Tak perlu berlama-lama dalam toilet. Membersihkan perut dengan selesa sekali. Lemak-lemak degil hasil makan lemang, ketupat dan rendang pun boleh dinyahkan dengan mesra oleh lecithin dan alfalfa. Alfalfa ni bagus sangat sebab kaya dengan serat. Serat kan sangat penting untuk mencuci usus. 


Ketiga produk ini juga sesuai dijadikan detox untuk menjaga kesihatan diri. Bila badan dah kurang toksin, rasa ringan dan sihat je badan. Kulit pun bertambah cantik. 

Bila dah amalkan suplemen ni kenalah jaga juga makan. Jangan makan melebih-lebih. Makan suplemen tapi makan tak hengat dunia, berat tak turun-turun jangan salahkan suplemen na. Hihi.

Okeylah selamat hari raya. Raya kan sebulan. Sekiranya berminat untuk mendapatkan produk Shaklee dan mendapatkan khidmat nasihat secara percuma bolehlah menghubungi Feni melalui salah satu medium di bawah :-


Safeni Feni
Shaklee ID : 1193591
SMS | Telegram | Whatsapp: +601115672780
Email: feni8683@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda. Terima kasih.